خانه هوشمند

دستگاه های ارزان قیمت در خانه هوشمند

قیمت خانه هوشمند

دستگاه‌های هوشمند خانگی، با قیمت مناسب امکان تجربه ی یک زندگی راحت و هوشمندانه را برای اکثریت افراد مهیا میکند.

در مورد این موضوع فکر کنید؛ وقتی بتوانید چراغ های خود را از هر جایی کنترل کنید، چه احساسی خواهید داشت؟

یا اینکه وقتی از خانه خارج میشوید، سیستم تهویه خانه خاموش میشود، آن هم به صورت خودکار.

مزایای هوشمندسازی خانه

خانه هوشمند آسایش می آورد و البته امکانات بی شمار سیستم های اتوماسیون خانگی به همین جا ختم نمی شود.

مدیریت سیستم های روشنایی، امنیتی، تهویه مطبوع، آبیاری گیاهان، صوتی و تصویری، استخر و … بخشی از خدماتی است که خانه هوشمند به شما ارائه میدهد.

بنابراین همواره افراد بیشتری دوست دارند قدم به این دنیای جذاب بگذارند، ولی همیشه اینگونه مطرح میشود که اجرای یک سیستم اتوماسیون خانگی خیلی هزینه بر است. البته این صحبت ها تا حدی درست است ولی نه به صورت صد در صد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از گجت های هوشمند خانگی را با قیمت مقرون به صرفه به شما معرفی کنیم تا اکثر افراد بتوانند با هزینه ای معقول از یک سیستم پایه ای خانه هوشمند بهره ببرند.

هزینه های خانه هوشمند

اگر تا به حال به‌دنبال خرید دستگاه‌های خانه هوشمند بوده‌اید، اما هزینه آن شما را از این کار منصرف کرده بود، این مقاله برای شماست.

 

پنج گجت هوشمند خانگی مقرون به صرفه

اگر تا آخر این مطلب را مطالعه می کنید، مطمئناً دستگاه های هوشمندی پیدا خواهید کرد که با بودجه شما همخوانی دارند.

پریز هوشمند اورویبو

پریز هوشمند ارزان

  1. پریز هوشمند

اگر به گجتی هوشمند نیاز دارید که با آن بتوان دستگاه های برقی را با اپ موبایل کنترل کرد و ضمنا  با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل هم کارکند و البته در عین حال مقرون به صرفه باشد، این محصول مناسب شماست.

این محصول به شبکه وای فای خانه شما متصل میشود و با نصب یک اپ موبایلی میتوان هر دستگاه برقی که به آن متصل است را خاموش یا روشن کرد.

ضمنا امکان برنامه ریزی و اجرای سناریو های متعدد و ارتباط با سیستم های خانه هوشمند هم وجود دارد. مثلا در صورت نزدیک شدن به خانه، قهوه ساز روشن شود.

لینک خرید پریز هوشمند اورویبو

 

 

دوربین هوشمند

دوربین هوشمند ارزان

  1. دوربین هوشمند

یکی دیگر از دستگاه های خانه هوشمند که می تواند با بودجه شما سازگار باشد، دوربین هوشمند است. این گجت فوق العاده به امکاناتی همچون هشدار حرکت، مشاهده ی زنده ویدیو از راه دور، دید در شب، صدای دو طرفه، گردش افقی و عمودی لنز دوربین و غیره مجهز شده است. این دوربین ها دارای کیفیت تصویرعالی 1080 با میدان دید 125 درجه هستند.

امکان ذخیره تصاویر روی حافظه جانبی و همچنین سرویس های ابری هم وجود دارد. این دوربین های هوشمند با هوش مصنوعی خود تفاوت حرکت انسان و حیوانات یا اشیاء دیگر را تشخیص میدهند، بنابراین از اعلان های بیهوده جلوگیری میشود.

بنابراین، اگر به دنبال یک دوربین هوشمند برای فضای داخلی خانه خود هستید که برای خرید آن مجبور نباشید آنقدر ها هم خرج کنید، این محصول مناسب شماست.

لینک خرید دوربین هوشمند ارزان

 

 

ریموت کنترل هوشمند magic cube

ریموت کنترل هوشمند

  1. ریموت کنترل هوشمند IR Remote

این گجت هوشمند برای مدیریت دستگاه های ریموت دار شما با کمک اپ موبایل، استفاده میشود. این یعنی شما دیگر نیاز به تعداد زیادی ریموت کنترل ندارید و به جای آن میتوانید با این دستگاه کوچک همه ی ریموت ها را روی گوشی تان داشته باشید. بنابراین امکان مدیریت دستگاه های ریموت دار در داخل و یا خارج خانه با یک اپ موبایل مهیاست.

قبل از رسیدن به خانه اسپلیت را روشن کنید، یا زمانی که به مسافرت رفته اید و شک دارید که تلویزیون خاموش است یا خیر، تنها با چک کردن اپ موبایل از این موضوع مطمئن شوید.

این دستگاه عملاً تجهیزات غیر هوشمند را هوشمند میکند آن هم با قیمتی باورنکردنی.

لینک خرید ریموت کنترل هوشمند

 

 

سنسور پنجره هوشمند

سنسور پنجره هوشمند

 

 

  1. سنسور در و پنجره

امنیت خانه از مهم ترین نیازهای اهالی منزل است، و این محصول هوشمند با قیمت مناسب یکی از بهترین راهکارها برای افزایش ایمنی خانه شماست. با نصب این گجت کوچک روی در یا پنجره، وضعیت باز یا بسته بودن درها یا پنجره ها روی اپ موبایل به شما اعلام میشود.

به مسافرت رفته اید و کسی وارد بالکن میشود، برای شما روی گوشی تان نوتیفیکیشن می آید. یا اینکه در خانه مهمانی دارید و کسی وارد اتاق خواب میشود و به شما اطلاع داده میشود. ضمنا امکان ایجاد سناریو های خانه هوشمند هم وجود دارد، مثلاً در صورت باز شدن در ورودی میتوان تعریف کرد که چراغ های راهرو به صورت خودکار روشن شود.

لینک خرید سنسور هوشمند درب و پنجره

 

 

چراغ هوشمند ORVIBO

روشنایی هوشمند ارزان

   5.چراغ / لامپ هوشمند

این گجت هوشمند در واقع یک چراغ آفتابی-مهتابی است که با اپ موبایل از هر جایی قابل کنترل میباشد و دما و رنگ های مختلف نوری، از مهتابی (نور کاملاً سفید با دمای ۶۵۰۰ درجه کلوین) تا آفتابی (نور کاملاً زرد با دمای ۲۷۰۰ درجه کلوین) را پشتیبانی میکند. ضمنا با دستیارهای هوشمد صوتی همچون الکسا، Apple HomeKit و Google Assistant نیز سازگار است. این محصول دارای دیمر بی سیم و سوئیچ کنترلی از راه دور است، این بدان معناست که پس از نصب برنامه می توانید به راحتی چراغ ها را از طریق تلفن هوشمند خود مدیریت کنید. کاربردی به نظر می رسد، درست است؟ به علاوه، این چراغ هوشمند واقعا مقرون به صرفه است.

لینک خرید چراغ هوشمند اورویبو

 

 

نتیجه گیری

اینها تنها برخی از بهترین دستگاه های خانه هوشمند با قیمت مناسب هستند. همانطور که می دانید دستگاه های هوشمند دارای مزایای زیادی هستند و لازم نیست شما دستتان از این مزایا کوتاه بماند.

اگر بودجه کمی دارید، باید به سراغ دستگاه های مقرون به صرفه بروید که در این پست به آن اشاره کرده ایم.

با این اوصاف شما با چهار- پنج میلیون تومان هم میتوانید یک سیستم پایه ای خانه هوشمند داشته باشید، اگر مایل به این کار هستید با مشاوران تیم اسمارت نبکا تماس بگیرید. .

ما در مسیر هوشمند سازی تا انتها، کنار شما هستیم.

نُبکا شهر هوشمند، خانه هوشمند، زندگی هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *